Népszerű bejegyzések

2011. március 26., szombat

MAJD EGYSZER...
Ha a szemedbe nézek, és azt látom,
már semmi se számít
és ez a világkatasztrófa,
már csak segítő jelnek látszik.

Azt várod, hogy mikor lesz
végre az a nap,
amikor a papok is majd egyszer anarchiára váltanak

Ref.: Majd egyszer eljön az a nap,
majd egyszer elszállnak a madarak
majd egyszer úgy is belátod,
hogy ez nem a te világod...!

Elszállsz te is,
de nem velük,
a spanglival a szádban,
és sütteted a hasad
a bezárt fürdőszobában

Mert egyszer ott álltál a fényben,
és eltűntél a sötétségben,
nem jelenti azt,
hogy többet nem sírhatsz

Vállalnod kell mindent,
küzdened a harcért,
s más szemébe nézned
bármilyen kudarcért

Ref.

Majd egyzer a végén,
te állhatsz az élén,
ha mindent megteszel,
és egy életcélt veszel...magad elé...
Ezt én írtam...bár nem mostanában, hanem köbö. októberben..akkor elég rossz napjaim voltak.
A feszültség is bennem maradt akkor, valahogy ki kellett ereszteni. Jópár hülyeséget tettem. Amiket még most is bánok, de mégis örülök, hiszen nem tartanék most itt.:)
És sok-sok új barátot szereztem ekkor, akikben tudom, hogy bízhatok, legalábbis meghallgatnak, és együttéreznek velem.
De ha visszagondolok, a gyomrom összeszorul, a kezem ökölbe záródik..
Sokmindent, megtanultam, kivel mit tegyek, ki mit érdemel, és hogy mi lenne az elvárható..
Köszönöm a többieknek, a barátoknak ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése